Minnen som flyter upp till ytan på en och samma gång..

Dagens humör:  Lite putt. fasst ändå glad.
Dagens värsta:  Vatten och allergi
Dagens hår:  Lockigt
Dagens icke tycka om:  Snön
Dagens tycka om:  Kudden, (dagens busigaste)
Dagens händelse:  Tittat på film med Julia
Dagens vill ha:  Sommar
Dagens busigaste:  En grej som hände i skolan
Dagens väderprognos:  Slask.. vatten i skonen
Dagens klädsel:  Svart, vitt, prickigt.. typ

Här är vägarna smala och många.
Det är alltid en risk man tar, när man tar en sväng till höger, eller vänster.
Ingen vet vart man kan hamna,
det är bara att fortsätta hoppas att man hamnar rätt tillslut.


Imårgon ska jag leka med Emma för första gången på lång tid. Emma Larsson, hon som jag hade så roligt med i fyran och i femman. Men som jag tappade bort i sexan.. och sjuan. Emma, som jag kunde göra allt med för ett par årsedan. Jo allt, allt från kinesbrottning till kojbygning, från att döda fiskar (och va väldigt dum mot dom) till att leka kuragömma med. Och såklart prata med. och sova med. och äta glass med. och göra roliga yoghurt-reklamer med. Vi får se vad för tok vi kan hitta på. men vi är ju äldre nu..

Aja, nu bär det av mot sovplatsen. Min kudde. och min säng.  Gonatt..

Kommentarer
Postat av: Mammut

Darling!

2006-02-09 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback