We against the world

Det vart inte riktigt som jag hade tänkt mej, idag.. Kanske det kan bli som jag vill någon gång? jag hoppas det.

Niklas, sånna som dig behövs det fler av. Du är klockren!
Sara, det är dig jag får sakna, jämt och ständigt. Jag vill inte sakna dig mera nu.. inte så här mycket. Kom hit och ge mej en bamsekram. Nu på stört.
Och det finns en grabb som är speciell, för mig. Som jag inte kan släppa ur tanken, pojken som jag drömmer om på natten.. han jag tänker på dagarna i ända.


Jag lovade mig själv en sak, en sak jag inte kunde hålla. Nu är jag besviken på mig själv. Men äpplet är inte ruttet än.
Och jag lovade att jag aldrig skulle ge upp..



Kanske att jag klarar av ett hårt slag.
Bara ni finns där och stöttar mig.
Men du suddade ut mig, min vän.
Du lät mig stå ensam på darriga ben, när mina tankar ledde mig bort i till en tom värld.
Ibland måste du lyssna noga, efter lite dovare rop.
Bara ni finns där, mina vänner, bara ni drar upp mig när jag ropar, kan jag fortsätta att vara Jag.

Nu vill jag bara skriva En sak till.. Johannes, Du är en såndär bror alla flickor önskar sig!

Kommentarer
Postat av: stackbogrodan

Denna blogg är vacker för sinnet, när jag nattat ludde och linnet....
Nä, jag tror inte jag har samma poetiska sinne som somliga andra. Kramar till dig!!!

2006-02-17 @ 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback