I'd be lost if I lost you.

Jag ska redogöra. Jag ska planera. Jag ska välja. Jag ska göra saker för min egen skull. Jag ska göra saker för någon annans skull. Jag ska hitta lösningar. Jag ska le. Jag ska vara trevlig. Jag ska vara snäll. Jag ska lotsas som ingenting. Jag ska vara smart.  Jag ska vara duktig. Jag ska presentera. Jag ska göra färdigt. Jag ska vara snabb. Jag ska vara ordningsam. Jag ska hinna i tid. Jag ska skratta. Jag ska finnas där. Jag ska veta saker. Jag ska ha koll. Jag ska trösta. Jag ska göra som dig. Jag ska vinna. Jag ska vara mig själv. Jag ska förklara. Jag ska visa. Jag ska trotsa. Jag ska hoppas. Jag ska tro.
- Jag ska så mycket.. Jag skulle aldrig orka, om jag vore utan dig.

Kommentarer
Postat av: idaa

Vi skulle se Borat. Men det blev inte så:) det blir någon annan gång.. Sötis

2006-11-11 @ 13:03:29
Postat av: Mammut

Underbara lilla varelse!

2006-11-12 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback