Jag längtar mycket

Snart är det jul. Jag längtar efter allt julpynt för att då känns allt så varmt fast det är så kallt, och då känns allt så mysigt och kärleksfullt. Jag tycker om kärleken för att då känner man sig så betydelsefull också blir man ompysslad. Men man bli sviken också, det är dåligt.

Jag längtar till jul, för att jag har önskat mig en kamera. Jag vill så gärna veta om jag får den kameran eller inte. Jag hoppas att jag får den.

Jag fick en ny säng av mamma, i julklapp. i en jätte tidig julklapp. Jag vill aldrig kliva upp, men jag gör det ändå.



Imorgon är mitt höstlov slut.
Imorgon börjar skolan.
Snart fyller Nelly år.

Kommentarer
Postat av: Mammut

Jag längtar också mycket! :-)

2006-11-05 @ 17:33:37
Postat av: Sannapanna

Och jag längtar till julen, men mest för lovet!
Och hoppas du får din kamera
Kram

2006-11-05 @ 21:49:28
Postat av: nell

skolan är inte så farlig som man tror. utan den ahde inte jullovet varit så underbart som det är. och snart är jag lika stor som Jenny.

2006-11-06 @ 18:28:12
Postat av: jenn

Ja, du är stor nu Nelly.. Och du har jätte rätt i det där du skrev, utan skolan och arbeten skulle man inte längta efter att vara ledig, men man borde få vara ledig mycket mer. Tycker jag.

2006-11-09 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback