Jag vill mycket

Jag vill åka till Gävle. Jag vill åka till Gävle och fika på Weyne´s. På Weyne´s har dom jätte gott kaffe, dyrt men gott. - Vill någon komma med mig till Weyne´s idag?


Jag vill
att snön ska vara kvar, hela vintern ut. Och när våren är här så ska den smälta, inte för fort, för då blir det slaskigt överallt. Slask tycker jag inte om. Snön ska smälta så sakta att man knappt märker att den håller på att försvinna, förens den har försvunnit.


Jag vill
att alla ska kunna laga god mat, som lasagne och grytor. Jag vill att alla ska ha möjlighet att äta god mat..


Jag vill
inte bli lämnad ensam. Jag tycker inte om att vara ensam. Den som är ensam ser så fruktansvärt ensam ut. Jag vill inte se ensam ut. Jag kan inte bli ensam, så länge jag har mamma här, och Nelly och min syster och min bror här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ensam och kommer aldrig bli. Ja weyne's är ju mysigt thihi. Du är sötsötsöt.
/ida

2006-11-03 @ 12:22:55
Postat av: nell

jag är hos dig.

2006-11-04 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback