Kännslomässiga spänningar..

Jag vet inte alls varifrån det kom, men här är jag. Arg. Ledsen. Besviken. Full av hopp.
Arg för att jag hade fel, mamma.
Ledsen för att jag inte vill se sanningen som den är.
Besviken för att det finns människor som sviker.
Full av hopp, allt kan bli bra. - Visst? 


Som Lars sa; - Att älska sig själv är ingen "satsa på dig själv" grej. Det är en "du duger som du är" grej. (...) Alla jag träffar, allt jag ser och allt och hör är ju ingredienser i mitt liv, det liv som jag är skylldig att älska och vårda. Jag är inte så bra på det, men jag jobbar på det.

Kommentarer
Postat av: Mammut

Okej... det man inte kan säga, kan man skriva! Det viktigaste är ju att det kommer fram till "rätt" mottagare! Puss gumman!

2006-11-23 @ 21:00:58
Postat av: nell

jag lyssnar också på den typ hela jävla tiden nu. han är så smart, men av nån anledning så fortsätter man som man alltid gjort ändå...

2006-11-26 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback