Linas kvällsbok

Jag, tillsammans med Emelie och Merna har varit och tittat på bio i Gävle, jag kom just hem. Linas kvällsbok, hette bion. Om du vill veta vad jag tycker och tänker om den så är det klart att du ska du få veta det - Den var bra. Den var väldigt söt. Det första jag tänker på när jag säger "Linas kvällsbok" måste nog vara spyor. Filmen innehöll väldigt mycket spyor. Det var tjocka spyor, som man bara kan få till genom att äta någonting som liknar pizza, eller Lasagne. Vit kräm med klumpar i. Men jag tipsar dig om att se den ändå, om du inte är väldigt känslig för spyor vs.

Kram från mig.

Kommentarer
Postat av: E.

Vad bra att den var bra! Nu vill jag definitivt gå och se den. Fastän jag är lite känslig för spyor, hehe..:)

2007-02-02 @ 22:58:52
Postat av: nell

jenny, du måste vara sötast på jorden... och, ja - allihopa som läser, filmen var klart bra.

2007-02-03 @ 01:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback