Solen skiner och glädjer omgivningen

jag bäddar ned mig själv och krassefröet i jorden.
och snart växer vi båda upp till nåt två meter högt och färgstarkt.



Är lite smått förkyld, men det borde lägga sig snart. För det är jättemycket vååååår nu.
Så där så man får solen i ögonen och ser knappt någonting alls! 
Åt frukost på altanen imorse, såg myror på bräderna och en fluga satte sig på min hand.
Och jag har ätit vårglass två dagar i rad!!!
Dessutom ska jag spendera hundra kronor på att ha roligt imorgon!


Kommentarer
Postat av: stina

jaha men när ska ni göra det då? :O

saknar dig! Måste hälsa på dig innan sommarlovet ju!

2008-04-17 @ 23:44:59
Postat av: ida

åh du söta! jag såg dig i tidningen idag minsann, du skall klippas ut och sparas. sådan är jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback