två veckor och en dag till julafton



Idag åkte jag och Ida in till Gävle för att handla julklappar och nyårskläder.
Bussresan kändes lång.
Den var lång. Hela vägen från Storvik till Gävle. Det är ganska långt.
Bussresan gav Ida lite kutrygg.


 

Rusade in på drop in och hälften av mitt hår försvann!
Nu är det axellångt och uppklippt.
Trivs inte riktigt bra i det ännu,
men när jag har fått fixa till det själv blir det säkert trivsamt...
Annars vet vi ju alla att det växer ut igen, även på mitt huvud.




Här är vi, goa som körsbär. Ha ha. Jag och världens bästa Ida.

Kommentarer
Postat av: ida

ja du blev toksnygg i håret jennutten, du bör vara nöjd. :} och det var en fin dag och natt och allt sådant där. puss på dig, världens bästa jenny! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback