they are best friends

biter och hugger och snurrar och rispar och bankar och....
jag vill inte bry mig fast det är svårt att låta bli för du skiner så.
 
åh jag saknar dig dig, och det är skrämmande



image105

Jag och isabelle bakade kladdkaka i Fredags. Ok. Det var mest isabelle som bakade och jag pratade. Jag glömde helt enkelt att baka, vilket bevisar ganska bra hur vimsig och frånvarande jag kan vara. Men jag hjälpte trots allt till att flytta på kakan när den var färdig!
Sedan ringde Frida och så for jag till Järbo. Vi började titta på en skräckfilm som vi inte vågade se, därför böt vi till en Disney, Förtrollad.
Idag har min mamma kommit hem, efter att ha varit borta i Grekland. Hon bör vara vecker och brun som en pepparkaka. Åh jag har saknar henne så...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback