Frida bor i samma stad som jag tralala

idag har jag och sara sprungit runt som två dårar på bessemergymnasiet för att försöka fånga elever på bild, så att sandvikensgymnasieskolas hemsida kan uppdatera med lite nyare bilder. jag får nog säga att det gick sådär halvt bra, eftersom att alla inte är villiga att vara med på bild och vi hade lite brist på idéer. Imorgon ska vi dragga runt på hammargymnasiet, får hoppas att det går bättre då. detta ska vi ägna oss åt veckan ut. men sen får vi höstlov. åhå vad jag längtar.
 och jag kom just hem från familjen Larssons nya Hem. nu mera finns dom i sandviken, vilket gör det så förbannat mycket mindre svårt att ses. nu kan jag slinka förbi närhelst jag känner för det... visst är det toppen. god natt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är toppen. OCh jag slapp vara med på kort. Woho! ;)

2008-10-21 @ 17:37:12
Postat av: Anonym

ja du slapp nog det elin

2008-10-21 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback