bio

Jag och mamma åt på Napoleon idag. Vitlöksbröd till förrätt, dvs, vi hade otroligt underbar andedräkt resten av kvällen. Sedan åt jag gösfilé med potatis och  mamma åt pizza... Mamma sa att även solen har fläckar.
Vi gick på bio. Under reklamen började jag; "Om man tittar mot solen så ser man...", men mamma fortsatte min mening själv "...att även solen har fläckar." Av någon anledning började vi båda skratta så tårar sprutade. Vi skrattade och skrattade och skrattade. När vi lugnat oss kunde jag avsluta meningen; "...tillbaka i tiden."
Vi såg på Australia. Den var nästan tre timmar lång, men bra.

Kommentarer
Postat av: Julie

men åhh jag vill också se den! Var den bra? :D

Postat av: jennymaria

Ja, den var bra!

2009-01-09 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback