Dancing behind my eyelids

Jag har umgåts med Maria idag. Vi började med en fika på stan med Amanda. Jag erkände för Maria att jag aldrig sett Torkel I Knipa, hon sa åt mig att; Den måste du se. 
Vi vinkade iväg Amanda och gick hem till mig för att käka paj, alltså svamppaj. Yummi!
Vi nördade oss också lite med kameran...
Därefter fick vi skjuts av två av Marias vänner, hem till Maria. Hos Maria såg vi på Torkel I Knipa. Ganska oväntat slut på den filmen måste jag säga... Och mycket Nej. Men bra. Och kul. Och bra.

Frida var med på efterhäng. Eftersnack. Och annat snack. Vi fick ta del av onödig fakta om och av varandra, väldigt spännande. När jag och Frida kände oss färdiga med snacket tog vi förväl av Maria och åkte hem till mig.

Vi kokade upp te och åt rostmacka, löste korsord och läste vädret. Vi kände oss en aning pensionäraktiga, men belåtna.
Klockan satt språng; God natt sa Frida och guppade iväg i sin bil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback