sparsamma svar håller hungern vid liv kom liv kom liv



vet inte hur jag ska känna, vad jag ska känna
men det rör sig nånstans

rysningar kryper längs ryggraden
maggropen sväller
det kittlar av blod i näsan
vill inte tappa andan

det mest intressanta, Du

men håller jag mig till iaktagelsen
av snöflingor som yrar ned från himlen
och förundras över hur de för sig
kittlar det till i magen
när de landar

utan iaktagelser,
kryper du tillbaka
och jag domnar bort, från topp till tå
vet inte hur jag ska känna, vad jag ska känna
men det rör sig nånstans

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är vackert

Du är vacker

<3

Postat av: Anonym

åh dina texter jennymaria

2009-06-15 @ 23:25:31
URL: http://lovisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback