tretvåettnoll

Har lovat Maria att uppdatera bloggen. Tjejen åkte till Kenya idag och ska stanna där i sex veckor! Själv flyttar jag om cirka fem veckor, det betyder att vi inte kommer ses på ett tag... Det känns väldi tråkigt. Har snuddpå bott hos Maria hela senaste veckan. Vi har sjungit Nothing Compares 2 U, minst en gång om dagen! - Det hade jag tänkt fortsätta med.

Solen sken starkt idag, bra flygplansväder. Och jag har en förkylning på g. Hade annars varit en perfekt dag för pulkabacken!
Klockan fyra ska jag träffa Elin och Lena på det nya caféet som ligger på samma gata som åttan, så det är snart dags att pinna ner mot stan...




Kommentarer
Postat av: Elin

Fina, fina Jenny!

Postat av: Elin

Fina, fina Jenny!

2010-01-13 @ 20:46:21
URL: http://iilan.blogg.se/
Postat av: Mammut

Kan det där vara mitt troll???? ;-)

2010-01-16 @ 19:47:20
Postat av: putte

Fin bild jennyt!

2010-01-18 @ 09:18:19
URL: http://oproper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback