jag dricker avslagen cola och pular i mig helgens rester av chips



lillasyster och stormor har varit här på besök, lördag-söndag
vi körde en sväng till gnesta och en sväng till mariefred
besökte en loppis någonstans däremellan, där fanns prylar i drivor till billig peng!
en väska, en ask och gardiner till mig och turkosa skosnören till lilljäntan
mor blev utan...
i mariefred åt vi mjukglass och såg på slottet
gnesta bjöd på dansband och ett stort hav av människor...
vi övervägde pizza vid stranden
hemma i vårdinge visade jag odling, sjö och skog
lördagkväll blev en kväll med alfapet och chips

Kommentarer
Postat av: Mammut

Mor fick Näsdukar... Sex stycken alldeles nya! :-) Tack för en skön helg Jen... We´ll be back! Puss...

2010-06-07 @ 21:37:25
Postat av: jen

ja men visst ja! hur kunde jag glömma! :O

åja, det ser jag fram emot! puss

2010-06-07 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback